Περιγραφή Πιστοποίησης

Σε ποιους απευθύνεται

Η παρούσα πιστοποίηση απευθύνεται σε εργαζόμενους ή μη, οι οποίοι επιθυμούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να επιμορφωθούν πάνω στην εξυπηρέτηση του πελάτη σε μια ξενοδοχειακή μονάδα και το πώς αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας.

Η πιστοποίηση «Στέλεχος Υποδοχής/Εξυπηρέτηση Πελατών Ξενοδοχείου» της TOTALCERT αποδεικνύει με τον καλύτερο και πλέον αξιόπιστο τρόπο ότι ο πιστοποιημένος να είναι σε θέση να στοχεύει στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας των υπηρεσιών υποδοχής και φιλοξενίας σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς, την πολιτική και τις διαδικασίες που εφαρμόζονται στις εγκαταστάσεις διαμονής και φιλοξενίας.

Προαπαιτούμενα Σχήματος

Ακαδημαϊκά κριτήρια
  • Απόφοιτοι όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης
  • Προγράμματα κατάρτισης, οποιουδήποτε εγκεκριμένου προγράμματος κατάρτισης στην αντίστοιχη ειδικότητα
  • Προγράμματα κατάρτισης (VOUCHER)
  • Προγράμματα κατάρτισης ανέργων
  • Ελληνική Γλώσσα (Ανάγνωση και γραφή)

Διαδικασία Πιστοποίησης

Η μορφή της εξέτασης πιστοποίησης της TOTALCERT για το συγκεκριμένο αντικείμενο, είναι ως ακολούθως:

  • Ηλεκτρονικά με την χρήση λογισμικού συστήματος ή Γραπτώς (paper based)
  • Τύπος: Ένα ενιαίο τεστ 50 ερωτήσεων και δυο σεναρίων πρακτικής άσκησης
  • Πολλαπλής Επιλογής (Multiple choice)
  • Διάρκεια:
    1 ώρα (60’) για την εξέταση που αφορά γνώσεις
    20’ για την εξέταση που αφορά τις δεξιότητες
  • Βάση Επιτυχίας: Τουλάχιστον 60% στη θεωρητική εξέταση και 50% στην πρακτική εξέταση

– Διαπιστευμένο από το Ε.Σ.Υ.Δ. ΕΛΟΤ ΕΝ ISO / IEC 17024:2012

Πιστοποιηθείτε σήμερα στο αντικείμενο που σας ενδιαφέρει.

Μετάβαση στο περιεχόμενο